ZiboBagaimana untuk memilih pengubah kuasaKaedah pemeriksaan kebersihan

  • masa pelepasan:2024-04-28 12:46:48
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:416
  • Penerangan pantas:

    Zibo,Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan

Kandungan artikel

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Penghakiman cacat pengubah kuasa

ZiboIa boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa, dalam beberapa kes, pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo;,ZiboParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb10,ZiboOil immersed experimental transformer, Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, naga kecil & rdquo;, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar, iaitu, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.

Pengubah terbenam minyak

Sabana Grande de BoyaPenukar jenis kering

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:


ZiboBagaimana untuk memilih pengubah kuasaKaedah pemeriksaan kebersihan



Syarikat pengubah jenis kering

Ia dipahami bahawa di China, pengubah telah mengalami keseluruhan proses menggantikan banyak produk seri seperti sss. As early as the middle and late s, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-,ZiboPengubah kuasa komersial, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China, dan kerugian muatan penuh mereka adalah % - % kurang daripada yang perubahan S.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Pemeriksaan prosesCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah


ZiboBagaimana untuk memilih pengubah kuasaKaedah pemeriksaan kebersihan



Segel kebocoran minyak

Risiko kualitiSyarikat pengubah jenis kering

Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

ZiboPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Penghakiman cacat pengubah kuasa

ShahrudMaklumat produk lain
  • LuanchengPlatform penunggang jenis trek panduanKesalahan dan penyelesaian biasa

    LuanchengPlatform penunggang jenis trek panduanKesalahan dan penyelesaian biasa

  • LuanchengLif rumah villa penglihatan kecilHarga murah

    LuanchengLif rumah villa penglihatan kecilHarga murah

  • LimbangKehilangan pengubah kuasaApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi

    LimbangKehilangan pengubah kuasaApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi

  • ProvdivLift hidraulik 20 meterMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan

    ProvdivLift hidraulik 20 meterMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan

  • ProvdivJembatan naik HuangshiAplikasi dalam industri ringan

    ProvdivJembatan naik HuangshiAplikasi dalam industri ringan

  • Jade SpringJembatan pengangkutan profesionalPengurangan bekalan adalah deterministik

    Jade SpringJembatan pengangkutan profesionalPengurangan bekalan adalah deterministik

  • Jade SpringPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformKenaikan inventori pasaran

    Jade SpringPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformKenaikan inventori pasaran

  • Jade SpringLif tahap kecilDasar harga industri

    Jade SpringLif tahap kecilDasar harga industri

  • segera:Peringatan: Maklumat ZiboBagaimana untuk memilih pengubah kuasaKaedah pemeriksaan kebersihan memberi anda ZiboBagaimana untuk memilih pengubah kuasaKaedah pemeriksaan kebersihan oleh syarikat kami, perkhidmatan ZiboBagaimana untuk memilih pengubah kuasaKaedah pemeriksaan kebersihan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZiboBagaimana untuk memilih pengubah kuasaKaedah pemeriksaan kebersihan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZiboBagaimana untuk memilih pengubah kuasaKaedah pemeriksaan kebersihan. ZiboBagaimana untuk memilih pengubah kuasaKaedah pemeriksaan kebersihan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZiboBagaimana untuk memilih pengubah kuasaKaedah pemeriksaan kebersihan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!